Mededeling van het bestuur van SVDL

Beste leden,

Gisteren, dinsdag 11 mei, is door het kabinet 18 mei als datum genoemd voor verdere versoepelingen. Helaas krijgen we komende maandag pas zekerheid, want dan pas wordt het definitieve besluit genomen. Desondanks lijkt het ons goed jullie alvast deze mail te sturen om jullie een idee te geven hoe de heropening er waarschijnlijk uit gaat zien.

Mochten we vanaf 18 mei weer open gaan, dan zal dat zeer waarschijnlijk zo zijn als voor de lockdown. Concreet betekent dit het volgende:

• Er kunnen 4 luchtbanen en 3 vuurbanen gebruikt worden.
  • Leden reserveren een schietpunt via het reserveringsprogramma SuperSaas. Onder aan deze email kunnen jullie nogmaals de links naar de lucht- en vuurbanen vinden.
  • Leden zijn 5 minuten voor start reservering aanwezig. Kom niet te vroeg, want er mogen geen opstoppingen binnen het gebouw ontstaan.
  • Voor introducés is nog geen ruimte.
  • Bij gezondheidsklachten kom je niet en meld je tijdig af, zodat de baan weer kan worden vrijgegeven of er kan voor vervanging gezorgd worden. Afmelden kan bij Wilbert Beurskens(voorzitter@svdeleuker.nl) of Ed Eurlings (contact@svdeleuker.nl).
  • Leden, die niet over een eigen wapen beschikken kunnen uiteraard gebruik maken van de verenigingswapens.
  • Na een half uur wordt je geacht plaats te maken voor de volgende groep.
  • De kantine is beperkt open. Alleen op het terras kunnen drankjes genuttigd worden. Zitten is hier echter verplicht en we werken wederom met vaste zitplaatsen.
  • Het gebruik van dienbladen is verplicht en de gebruikte glazen blijven na afloop staan op het dienblad. Deze worden opgehaald.
  • Na vertrek dient men zelf de gebruikte tafel te desinfecteren.
  • Blijf altijd de 1 ½ meter afstand regel in acht houden.
  • Een bezoek aan onze vereniging zonder reservering om te schieten is niet toegestaan. Dit geldt voor iedereen met uitzondering van toezichthoudende functionarissen.

Mochten we komende maandag te horen krijgen, dat we weer open mogen, dan zal SuperSaas direct geactiveerd worden. Reserveren is dan weer mogelijk. Laten we hopen dat we goed nieuws krijgen! Het wordt hoog tijd dat we elkaar weer bij de vereniging kunnen begroeten.

Het reserveren van een luchtbaan gaat via de volgende link: reserveren luchtbaan

Het reserveren van een vuurbaan gaat via de volgende link: reserveren vuurbaan

Een Lucht of vuurbaan reserveren kan ook via het menu leden gedeelte op onze website

Met vriendelijke groet,