SuperSaas is vanaf vanavond geopend. Vanaf woensdag 19-mei is SVDL weer geopend voor alle leden.

Beste leden,

Eindelijk is het dan zover: de versoepelingen gaan door! In de laatste bestuurs-mail konden jullie lezen dat op maandag 18 mei de knoop zou worden doorgehakt.

1. Vanavond zal SuperSaas voor jullie geopend worden en is het mogelijk je al voor woensdag a.s. in te schrijven.
  1. Jullie weten dat er 4 lucht- en 3 vuurbanen per schietronde gebruikt mogen worden.
  1. Leden dienen 5 minuten voor start reservering aanwezig te zijn i.v.m. het voorkomen van te veel mensen in het gebouw.
  1. Leden mogen het gebouw alleen betreden als er geen sprake is van corona-gerelateerde gezondheidsklachten. Mocht dat onverhoopt gebeuren na reservering, meld je je gewoon weer af bij voorzitter@svdeleuker.nl of bij contact@svdeleuker.nl
  1. Leden die niet beschikken over een eigen wapen, kunnen gebruik maken van een verenigingswapen.
  1. Na een half uur word je geacht plaats te maken voor de volgende groep.
  1. De kantine is beperkt open en alleen op het terras kun je een consumptie gebruiken. Daar zijn vaste zitplaatsen aangegeven. Het gebruik van dienbladen is verplicht en glazen/kopjes worden opgehaald.
  1. Voor vertrek dien je zelf de tafel te desinfecteren.
  1. We hanteren de coronavoorschriften zoals ze door de overheid zijn vastgesteld: houd 1 ½ meter afstand, desinfecteer je handen bij binnenkomst en schrijf je ook bij binnenkomst in. De GGD verlangt dat van ons voor het geval dat er sprake is van een besmettingsgeval! Op dit moment kun je alleen komen als je gereserveerd hebt. Bestuursleden en VVF houden toezicht en hoeven niet nog eens extra te reserveren, zij zijn al aangemeld. Voor introducés is er op dit moment nog geen ruimte.
  1. Om te reserveren gebruik je de linkjes uit de vorige mail: reserveren luchtbaan of reserveren vuurbaan.

Wat fijn dat we weer open kunnen en wat fijn dat we jullie weer kunnen zien!

Met vriendelijke groet,

Wilbert, Wil, Henk, Jos en Ton