Vernieuwde website online 29/8/2020

Met veel genoegen en plezier wil ik mededelen dat de vernieuwde website Vandaag 29/8/2020 online is gegaan.

De laatste weken heb ik veel tijd besteed om de website van Schietvereniging SV de Leuker een opfrisbeurt te geven, zodat wij als vereniging ons naar buiten toe verder met trots kunnen presenteren.

Hoe ik op het idee ben gekomen is deels door mijn bijdrage aan het organiseren van de wedstrijden als ook tijdens de deelname aan externe wedstrijden.

Het is mij opgevallen tijdens de externe wedstrijden dat wij ten opzichte van andere verenigingen niet beschikken over een live uitslag op onze website. Dit heeft mij In zoverre geïnspireerd.

Ondertussen is van dit ene punt een ware uitdaging aan punten ontstaan en ziehier een vernieuwde website voor SVDL.

Graag wil ik Gino, Roge en het Bestuur van SVDL bedanken voor het gestelde vertrouwen

met vriendelijke groet

Ed Eurlings