– 🏆 LKK Luchtwapens voor Teams te Belfeld en de Nederlandse Kampioenschappen Luchtdrukwapens editie 2023 te Arnhem 🏆

Kampioenschappen Luchtwapens voor Teams
Gehouden bij SV de Grensstreek te Belfeld van 12 mei tot en met 20 mei 2023

Op 1 en 2 Juli 2023 de Nederlandse Kampioenschappen voor Luchtgeweer en Luchtpistool staand.

Namens het bestuur mogen we het volgende heuglijk nieuws kenbaar maken:

Twee van onze leden hebben tijdens het LKK een eerste plaats behaald, namelijk JacquelineSchoenmakers (LP SH1) en Tycho Beurskens (LPO JD).

Séan en Raf Schoenmakers en Tycho Beurskens vormden tijdens het LKK samen uitkomende voor S.V De Leuker een team LPO JD en ze zijn Nederlands kampioen geworden met een nieuw gevestigd Nederlands record van 992 punten!

Op zaterdag 1 en zondag 2 juli 2023 heeft tevens de editie 2023 van de Nederlandse Kampioenschappen Luchtdrukwapens plaatsgevonden in het Sportcentrum Valkenhuizen te Arnhem.
Jacqueline Schoenmakers uitkomende voor S.V De Leuker heeft tijdens deze kampioenschappen in haar klassement LP SH1 de eerste plaats behaald!

We hebben op dit moment dus 4 kampioenen in de vereniging.

🎉 🥇 Namens het Bestuur van S.V.De Leuker aan alle prijswinnaars en hun familie de welverdiende Felicitaties !! 🥇🎊

De Secretaris

Hieronder de uitslagen van het LKK Teams gehouden te Belfeld