Interne competitie LG en LP 2022 van start

Beste schutters,

Wij starten weer met de interne competitie LG en LP.
Deze competitie wordt geschoten over 6 rondes, telkens 40 schoten.

Iedereen kan aan deze interne competitie deelnemen. Vooral voor de aspirant leden is dit een mooie gelegenheid om jezelf voor te bereiden op de wedstrijden die er in de toekomst geschoten gaan worden.

Bij de klasseringen houden wij uiteraard wel rekening met het verschil in ervaring van de beginnende schutters en de ervaren schutters. Ook zal er een aparte klasse komen voor onze junior schutters. De kaarten voor de interne competitie zullen wij bij iedereen in het postvak leggen zodat je zo snel mogelijk kunt beginnen.

Mocht je om de een of andere reden niet willen deelnemen aan de interne competitie laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

De inleverdatums voor de rondes zijn:
RONDE 1:     30 APRIL
RONDE 2:     30 JUNI