S.V.De Leuker verzorgt de Open Roermond Ranking wedstrijd KKP MKL en MKZ 20 t/m 24 april 2022

Geacht lid van S.V.De Leuker,

Onze vereniging organiseert vanaf 20 april t/m 24 april een Ranking KKP, MKL en MKZ.

Er hebben zich al veel deelnemers aangemeld, waardoor het op woensdag 20 april niet mogelijk is voor de vuurschutters om te trainen.

Natuurlijk kunnen de luchtschutters die dag en op andere dagen wel gewoon komen.

Op zondag 24 april kunnen vuurschutters TOT 10.00 uur een baan reserveren, daarna niet meer. Om teleurstellingen te voorkomen, is reserveren dus noodzakelijk.

Verenigingsleden die graag mee willen doen met deze rankingswedstrijd kunnen dat aangeven. Ze kunnen meedoen op vrijdag 22 april of in overleg met de vuurcommissie vragen om een setje kaarten klaar te leggen zodat ze de wedstrijd eerder kunnen schieten op een gewone clubdag.

Met vriendelijke groet,

De Secretaris