AK Limburg SV De Leuker, Swalmen
15-01-2021 / 22-01-2021.

Beste schutters,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten vinden elk jaar de afdelingskampioenschappen luchtgeweer en luchtpistool plaats. SV De Leuker heeft bij de KNSA aangegeven graag het AK Limburg te willen organiseren. Met groot genoegen kan ik jullie vertellen dat ons deze wedstrijd gegund is! Nu onze luchtbanen een flinke opknapbeurt hebben gehad is het organiseren van een toernooi als het AK uiteraard een mooie gelegenheid de luchtbanen aan de buitenwereld te presenteren. Zet de volgende data dus maar alvast in de agenda:
  AK Limburg SV De Leuker, Swalmen 15-01-2021 / 22-01-2021.

Een extra woord van dank richting de wedstrijdcommissie lucht is op zijn plaats. Dankzij hun inzet kunnen we dit realiseren.

Hopelijk zien we jullie allemaal in januari 2021! Graag tot dan!

Met vriendelijke groet,

Wilbert Beurskens, voorzitter