Reserveren Vuurbanen
met ingang van 26 oktober 2020

Beste vuurschutters,

Er gelden momenteel strengere regels voor de schietsport. De KNSA heeft een nieuw protocol gepubliceerd. Dit protocol staat inmiddels op onze site www.svdeleuker.nl.

De aanscherping van de regels heeft gevolgen voor onze vereniging. Zo zal de bar nog gesloten blijven en dienen we op de schietpunten 1,5 meter afstand te houden. Dit heeft gevolgen voor de vuurbanen:

• We zullen 1 baan moeten sluiten. Op deze manier kunnen we 1,5 meter afstand houden. Baan 5 zal daarom gesloten worden.
  • De reserveringen blijven tot 25 oktober in SuperSaas staan. Alle reserveringen na 25 oktober worden verwijderd.
  • SuperSaas wordt op zondag 25 oktober opnieuw ingericht. Vanaf 16:00 uur die dag kan er weer gereserveerd worden.
  • We zullen deze week leden persoonlijk benaderen om te voorkomen dat er te veel schutters op de baan zijn. Dat vraagt enige flexibiliteit, waarvoor graag jullie begrip.

De situatie op de luchtbaan blijft ongewijzigd.

Met vriendelijke groet,
Bestuur SVDL